آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 51
باردید دیروز : 28
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 151
بازدید سال : 345
بازدید کلی : 9053

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 28 اسفند 1394
نظرات
 
«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»؛
این جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان مهمترین و به یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد.
به گزارش اترک نیوز، «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید». این جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد. دومین جمله‌ی منتخب، هشدار رهبر انقلاب از به‌کاربردن تعبیر «تندرو-میانه‌رو» توسط برخی از افراد است؛ همچنین واکنش رهبر انقلاب نسبت به «پروژه‌ی نفوذ دشمن» نیز به عنوان جمله سوم انتخاب شده است.
این سومین سال متوالی است که پاسخ رهبر انقلاب به تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی از سوی مردم به عنوان مهمترین جمله بیانات ایشان در سال انتخاب می‌شود. از نگاه مخاطبان در سال ۹۳ جمله‌ی «ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌هاست»  و سال ۹۲ نیز جمله «اگر غلطی از آنها [رژیم صهیونیستی] سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد» مهمترین جملات سال بودند.
 
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/32622/123.png

 در نظرسنجی‌ای که از هفدهم تا بیست‌و‌پنجم اسفندماه توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با موضوع مهمترین جمله سال رهبر انقلاب از دید کاربران برگزار شد، مردم، جملات گوناگونی را انتخاب کردند. بررسی مجموع حدود ۲۰ هزار نظر و پیامک دریافت شده نشان میدهد سه جمله‌ی پرتکرار زیر در میان پاسخ‌ها، مهمترین جملات رهبر انقلاب از نظر کاربران در سال نود و چهار هستند:

سومین جمله: یکی از پرتکرار موضوعاتی که در بین نظرات مخاطبان مشاهده می‌شد موضوع «نفوذ» بود که اکثرا به جمله‌ای از بیانات رهبر انقلاب در اشاره داشت: «ملّت بزرگ ایران این شیطان بزرگ را از کشور بیرون کرد؛ نباید بگذاریم دوباره برگردد؛ نباید بگذاریم از در رفت، از پنجره برگردد؛ نباید اجازه بدهیم نفوذ پیدا کند.» ۹۴/۶/۱۸
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/32518/6-2.jpg
 
دومین جمله منتخب مخاطبان، هشدار رهبر انقلاب به تکرار ادبیات دشمن در داخل توسط عده‌ای و القای تقسیم‌بندی تندرو-میانه‌رو در داخل کشور بود: «از ادبیّات دشمن استفاده نکنید. دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌رو را مطرح کردند؛ فلانی تندرو است، فلان جریان تندرو است، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آنها امام بزرگوار بود؛ امروز هم از همه تندروتر، به نظر آنها این بنده‌ی حقیر هستم.» ۹۴/۱۲/۵
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/32518/12.jpg

و اما مهمترین جمله سال ۹۴ از نظر مردم:
رهبر انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم که پس از پایان مذاکرات هسته‌ای بود در پاسخ به زیاده‌گویی سران رژیم صهیونیستی فرمودند: «بعد از اتمام این مذاکراتِ هسته‌ای، شنیدم صهیونیست‌ها گفتند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا ۲۵ سال از دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ بعد از ۲۵ سال فکرش را میکنیم. بنده در جواب عرض میکنم اوّلاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیاً در همین مدّت هم روحیّه‌ی اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند» ۹۴/۶/۱۸
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/32518/6.jpg
منبع: Khamenei.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 25 اسفند 1394
نظرات

 تجمع عزاداران فاطمی در میدان امام خمینی (ره)

























































 

تعداد بازدید از این مطلب: 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 11 اسفند 1394
نظرات
صمصام مدل بومی و بهسازی شده تانک پیشرفته ام ۶۰ است که زمانی یکی از تجهیزات زرهی اصلی نیروهای زمینی کشورمان محسوب می‌شد.
 
این تانک از 1960 تا 1987 تولید شده و در کشورهایی چون آمریکا، ایران، مصر، ترکیه، بحرین، اردن، لبنان، عربستان سعودی، اسپانیا، پرتقال، تایوان، یمن عمان و چندین کشور دیگر وارد خدمت شد. در ایران نیز حداقل 150دستگاه .از نمونه آ1 این تانک بکار گرفته شده است. این تانک به عنوان یکی از تانک های اصلی میدان نبرد در تمامی عملیات‌های مهم به کار گرفته شده و نقش مفیدی در پشتیبانی از واحدهای عمل کننده داشت.
 
تانک صمصام ایران؛
 
تعداد بازدید از این مطلب: 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : صادق
تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1394
نظرات

 

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش:

آب ما با امریکا در یک جوب نمی رود. ما مواضع ناحق امریکا را قبول نداریم و امریکا هم از مواضع حق ما تمکین نمی کند.

در این مراسم که صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد(دافوس) برگزار شد، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش و امیرحسین ولی وند فرمانده دافوس سخنرانی کردند.
در این دوره 270 دانش آموخته در مقطع کارشناسی ارشد و 43 نفر نیز در مقطع دکترای در شش گروه آموزشی با گرایش های زمینی ، هوایی ، دریایی ، پدافند هوایی ، پشتیبانی خدمات رزمی و جنگال و سایبری فارغ التحصیل شدند.
این مراسم با حضور فرماندهان عالیرتبه ارتش جمهوری اسلامی ، خانواده معظم شهدا و جمعی از دانش آموختگان دانشگاه فرماندهی و ستاد برگزار شد.
در این مراسم امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صرف وقت در کلاس درس، بحث و تحقیق نه تنها گذر عمر محسوب نمی شود ، بلکه دورانی برای تکامل و جوان تر شدن و رشد کردن است .
وی افزود: در همین راستا مقام معظم رهبری نیز فرموده اند که آموزش برای نیروهای مسلح یک فریضه است و دوران آموزش و کلاس درس و تحقیق دارای برکات مضاعف است .
امیر موسوی در بخشی از سخنان خود به دشمنی ها و کینه توزی های امریکا و سردمداران استکبار اشاره کرد و گفت : این دشمنی ها به این خاطر است که ایران کشوری دین خواه ، آرمانگرا و مستقل است .
وی افزود: نظام سلطه به سرمداراری امریکا و رژیم صهیونیستی و با خدمه های بی خردی که جاهلیت را دوباره به میدان آورده اند به دنبال مطامع ناحق و زورگویی های خود هستند و نمی خواهند جمهوری اسلامی ایران مستقل باشد اما ما از آرمان های خود دست برنخواهیم داشت .
جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی در ادامه به دانش آموختگان این دانشگاه اشاره کرد و گفت : دانش آموختگان این دانشگاه کسانی هستند که در عرصه رقابت و میدان جهاد به خوبی از علم و دانش خود استفاده می کنند و ماموریت های خود را به بهترین نحو ممکن به سرانجام می رسانند .
وی افزود : شما دانش آموختگان شجاع و مومن هستید که جایگاه ویژه ای برای دنبال کردن آرمان ها ، حفظ اقتدار و پیشرفت و سربلندی کشور دارید و این جایگاه ، نعمت بزرگی است که خداوند به شما سپرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود