بهداشت ، ارتش ، دفاع مقدس

آمار مطالب

کل مطالب : 870
کل نظرات : 52

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 385
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 385
بازدید ماه : 630
بازدید سال : 824
بازدید کلی : 9532

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آرامش بهاری و آدرس aramesh_bahari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : صادق
تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1396
نظرات

وزیر بهداشت

وزیر بهداشت با بیان این که برخی‌ها بخشی از جنگ را سیاسی کردند و مورد سوء استفاده قرار دادند، تاکید کرد: باید به دفاع مقدس در تراز خودش، احترام گذاشت و تقدیر کرد.

به گزارشدلاوران ایران زمین به نقل از  ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در جلسه تبیین نقش و جایگاه عملکرد بهداری رزمی در دفاع مقدس توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف با بیان این که تعلق خاطر افراد حاضر در این جلسه به دلیل حضورشان در این دوران و بهره مندی از نعمات و برکات دوران دفاع مقدس بوده است، گفت: این افراد کسانی هستند که اگر امروز هم از دست‌شان کاری برآید انجام می دهند.

وزیر بهداشت افزود: در مورد گروه های جامعه پزشکی حاضر در دوران دفاع مقدس نسبت به سایر گروه‌های این دوران کم لطفی شده است.

بنابر اعلام وب‌دا، هاشمی با اشاره به حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان دفاع مقدس، گفت: در آن زمان هم ارتش جمهوری اسلامی فداکاری‌های زیادی داشت و در کنار سایر برادران سپاه و بسیج در جنگ تحمیلی نیز حضور فعالانه داشتند. بنابراین ارتش هم مطالب زیادی برای نشان دادن فرهنگ دفاع مقدس بویژه در حوزه بهداشت و درمان دارد.

در این نشست که به منظور تبیین نقش و جایگاه عملکرد بهداری رزمی در دفاع مقدس توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار شد، سردار نصرالله فتحیان بنیانگذار بهداری رزم در هشت سال دفاع مقدس، فرماندهان بهداری در دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی، فرماندهانی از نیروهای انتظامی و نظامی، سپاه، بسیج و نیروی قدس حضور داشتند.



تعداد بازدید از این مطلب: 10
برچسب‌ها: بهداشت، ارتش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود